Søk i denne bloggen

fredag 29. januar 2010

Twilight!!!

Jeg er helt hekta på den serien!!!. Har faktisk bare sett filmene. Men jeg er ENORMT tiltrekt av alle bøkene til Stephanie Meyer ( inkl. The Host). Det er nesten som de roper Les meg NO!!!.Så det er rart at jeg har klart å stå imot den sterke fritelsen... Men bøkene står høyt oppe på leselista mi. Håper bøkene er like spennende, rørende og kanskje bedre enn filmene. Filmene rører meg dypt samtidig som det er spenning hvert minutt. Jeg elsker blandingen mellom en fantastisk kjærlighets historie og spennende fantasy!!<3. Legger ut to trailer fra den andre filmen New Moon. Den har jeg sett to ganger.




1 kommentar:

Jeka sa...

Bøkene er bedre enn filmene. Meen, jeg synes faktik the Host er bedre enn Twilight serien. Den er mer original, mer varsom, mer psykologisk, rett og slett egentlig en bedre historie.

Jeg liker Twilight bøkene mens jeg leser dem, men de havner ikke på min favorittliste. Egentlig.