Søk i denne bloggen

lørdag 13. mars 2010

svarer på spørsmål....

Denne har jeg kopiert fra http://www.beatelill.blogspot.com/

Som leser er jeg: Nysgjerrig til tider. Jeg kan derfor begynne å lese på slutten mens jeg holder på med boka.

Som blogger er jeg: Nesten helt ny.

Sist leste bok: Hvis Jeg blir av Gayle Forman

Sist kjøpte bok/bøker: De ondes Vilje, Sørgekåpen

Favorittkrimforfatter: Jeg leser ikke Krim. Men har lyst å begynne. Så jeg kan nevne noen forfattere som jeg har lyst noe av. Unni Lindell, Karin Fossum,Åsa Larsson, Jorunn Thørring, Lars Helle og Camilla Lackeberg.

Jeg leser alt av: Anne Karin Elstad og Anne Lise Boge. Så finnes det vel noen skjønnlitterære tema som jeg leser nesten alt av...

Jeg leser helst ikke (genre/forfatter): bøker som er for skumle... Men også bøker av enkelte forfatter hvis jeg er misfornøyd med flere av bøkene.

I hylla for faglitteratur leter jeg etter: det jeg er interessert i… De som kjenner meg vet at jeg er interessert i veldig mye rart.

I tillegg til norsk leser jeg gjerne: svensk, dansk og litt engelsk. Eg suuger i engelsk :(

Øverst i min å-lese-stabel ligger akkurat nå: Ikke sikker. Men det betyr ikke at jeg leser de bøkene først.

Øverst på min bok-ønkeliste akkurat nå: Det er mange bøker jeg ønsker å lese.
Men Twilight bøkene og bøkene til Marianne Fredriksson ligger høyt opp. Men ofte leser jeg ikke det jeg har mest lyst til. Men selvfølgelig liker jeg som oftest de bøkene jeg leser.

På antikvariater leter jeg etter: bøkene til Halldor Skard og universets barn. Andre fantastiske bøker som ikke finnes på markedet lenger.

Ingen kommentarer: