Søk i denne bloggen

tirsdag 27. april 2010

Jeg har såå lyst å lese Forsyte Sagaen...


Jeg har sett den  filmatisert utgaven av Forsyte sagaen. Den er kjempebra selv om den har verdens tristest slutt som gjør meg vondt langt inni hjertet...... Det er nesten som man håper slutten av serien ender helt annerledes enn filmen ... Men så store forandringer har man vel ikke gjort. Forsyte sagaen får deg til å skjønne at man bør tenke godt og lenge før man hopper inn i et forhold. Samtidig viser den også ulike oppfattelser av kjærlighet. Jeg skal ærlig innrømme at jeg ble både sint og kvalm av enkelte eiersyke drittsekker i den serien og tilslutt så holder nesten de bra karakterene til å bli like eiersyk!!. Bøkene inneholder sikkert så mye mer enn filmen til min stor glede og sorg!!. Men jeg har iallefall drittlyst til å lese Forsyte sagaen....

Ingen kommentarer: