Søk i denne bloggen

onsdag 14. april 2010

Kreativitet

Jeg vil bruke mer tid på kreative sysler siden jeg har interesse og engasjement for det!!<3. Jeg tror også at jeg har talent for det.  Men har brukt det talentet veldig lite av ulike grunner. Jeg har drevet med selv utvikling i flere år. Jo mer jeg blir kjent med meg selv så kommer det kreative fram. Men så føler jeg også litt at jeg kan ikke i så ”sen” alder bli flink med kreative ting. Men så ser jeg personer som har begynt med kreative i det jeg regner som er sen alder og er blitt kjempeflink. De er mine kreative forbilder. Men egentlig er man aldri for sein til å lære og bli flink til noe.




Mine nærmeste kreative planer



Jeg skal brodere bilde som jeg har litt kort tidsfrist på. Da er det ikke smart å ikke ha mønster. Men produsentene skal sende mønsteret. Først kjøpte jeg feil broderi og etterpå fikk jeg ikke mønster med det riktige broderiet.



Jeg skal begynne å scrappe og jeg vet hva jeg skal lage. Men litt vanskelig å finne ut hvordan jeg skal ha det. Men jeg har kommet på noen gode ideer.



Jeg skal lære meg å strikke. Men akkurat no har jeg litt strikkefobi. Men jeg må vel smøre meg med en stor dose tålmodighet og ikke være så sterk perfeksjonisme. Man kan ikke få alt perfekt med første øyekast eller når man gjør det en av de første gangene.

Ingen kommentarer: