Søk i denne bloggen

mandag 26. april 2010

Verdens bokdag!!!

Den 23 april var det verdens bokdag og det liker jo en bokorm som meg!!:D. Jeg velger å publisere noe som jeg skrev i fjor til verdens bokdag. Det kan virke litt smalt og for barnslig. Men jeg orka rett og slett ikke skrive et digert innlegg om hva bøker er for emg. Så derfor har jeg skrevet i enkle setninger hva bøker betyr for meg.

Bøker gir glede, spenning og tusenvis av andre følelser


Bøker får deg til å tenke.

Bøker får deg til å føle empati.

Bøker gir deg kunnskap, visdom og lærdom

Bøker får deg til å skjønne ting.

Bøker gir deg både bok glede og leselyst

Bøker setter i gang prosesser

Bøker får deg til å le og grine

Bøker endrer liv

1 kommentar:

Solgunn sa...

Skriver under på alt du sier om hva bøker betyr for deg. Det er slik for meg også.