Søk i denne bloggen

torsdag 27. mai 2010

Bokblogg turneen

 
Kilder:








Jeg skal være med på Bokblogg turneen. Det er utvalgte bøker som blir sendt til flere bloggere. Så skal man blogge på bestemte dager. Men først må man melde seg på hva bo(ø)k(er) man vil blogge om. Jeg meldt meg på fantasyboka Tunneler og kjærlighets romanen Evig din. Jeg fikk først beskjed at det var bare Tunneler jeg kunne blogge om.pga. boka Evig din var det fullt på. Men no fikk jeg jammen mail om at jeg kan blogge om Evig din alikevel. Jeg er så glad!!. Vår og sommer lektyre med fantasy og love:)). Kan det bli bedre?neppe. 8 juni blogger jeg om Tunneler og 26 juni om Evig din.

2 kommentarer:

salige lavendel sa...

Så spennende opplegg. Håper bøkene er fine.

Askeladden sa...

Det er det. Har ikke fått boka Evig Din. Men tunneler leser jeg på. Den er kjempe skummel faktisk!!!. Vet ikke om jeg hadde tørt å lese den hvis jeg ikke skulle blogge om den. Men den er spennende og bra på samme tid.