Søk i denne bloggen

lørdag 22. mai 2010

Fame (2009)

Kilde:

http://cdon.no/film/fame_(2009)-6970273




En fantastisk film!!<3. Selv om det finnes ting å sette fingeren på. Det var mange bråe overganger. Så virka filmen veldig klippet. Vi tar spleise sammen fire deler ut av et stort materiale. Men jeg har jo funnet ut at Fame er egentlig en tv serie selv om det finnes en eldre versjon som film. Men det er nok det at den har vært tv serie at filmen virka så klippet. Det beste med filmen var uten tvil de ufattelig dyktige og sinnsykt flinke skuespillerne!!!!!!!!!. Jeg satt flere ganger og tenkte at dette må være en profosjonell artist, danser, pianost. Men det var det ikke. Men jeg tror de som har laga filmen har plukka ut de som kan bli det i framtiden. Eg love dokke at jeg noen ganger bare mopte og hadde gåsehud..... Så NYDELIG var det faktisk.... En annen ting jeg likte med filmene var de nydelig tekstene og replikkene. Noen som "slo" meg nesten i magen...

Ingen kommentarer: