Søk i denne bloggen

søndag 23. mai 2010

Hver dag er som en luke i en adventskalender...

eller som pakker på  Juleaften. Man vet at man får noe. Noen ganger vet man hva man får og andre ganger ikke. Ja litt eller egentlig ganske mye vet du om morgendagen og den nærmeste framtiden. Men alt vet du ikke. Det er hendelser som du ikke vet om no. Folk  som du ikke har truffet enda. Men som dukker opp og kan få betydning i livet ditt. Gleder og overraskelser som du ikke vet om. Det er dette som gjør livet  så ufattelig spennende!!!. Jeg ser sååå fram til og gleeeeder meg så mye til alt det jeg ikke vet om....Men til de positive tingene så klart da.

Men jeg må også si at jeg kjenner på en enorm redsel. Man har ingen garanti for at jeg og de jeg er så glad i får oppleve morgendagen og resten av året. Man har heller ikke garanti for at andre grusom ting kan skje med deg og de  man er  glad i. Man kan ikke fokusere på den redelsen. Men heller å bruke tida på de man er glad i. Nyte og fange de gode øyeblikkene. Uerstattelige minner som betyr mer enn du tror.

1 kommentar:

Vibeke sa...

så sant, så sant...:-)

Nyt hver dag og ta vare på gode minner er viktig å huske på.

Ha en kjempefin dag, Askeladden :-)