Søk i denne bloggen

fredag 7. mai 2010

Tromsø!!!

Jeg har sittet å sett på bilder fra 2005 fram til no.  I 2005 kom jeg til Tromsø. Har tenkte på alle de fantastiske menneskene jeg har møtte. Noen har jeg også blitt kjent med. Andre igjen har blitt de beste vennene jeg kan tenke meg!!<3. Jeg har blitt bedre kjent med min mors familie. Jeg  blir såååå glad, trist og  takknemlig når jeg tenker og ser tilbake på de fem siste årene ... Gode og vonde minner strømmer til meg....Jeg tror ikke jeg har opplevd så masse på godt og vondt som jeg har gjort her... Jeg har lært sååå masse på et akademisk nivå. Men også like mye om livet og har fått masse visdom. Jeg har utvikla meg masse som  person. Jeg tror Tromsø tida har vært de beste årene i mitt liv!!!. Tromsø vil jeg ALLTID være ufattelig glad i og ha en spesiell plass i hjertet <3. Jeg vil også alltid være takknemlig for alt denne byen og for den del menneskene har gitt meg... Så den dagen jeg blir til å dra her ifra (om jeg dra) så blir det nok til å være litt (eller veldig) fælt...Jeg har  tenkte lenge på å flytte. Men har enda ikke bestemt meg.... 50% av meg vil være i Tromsø og 50% av meg vil flytte. Men no har jeg vel kommet fram til at jeg blir i  byen så lenge det er riktig /meninga...

Ingen kommentarer: