Søk i denne bloggen

lørdag 12. juni 2010

Anbefaling,anbefaling!!!

Jeg vil anbefale  bloggeren Sofsen. Hun  skriver så  utrolig mye bra at det er verdt å lese denne... Men no vil jeg ta opp noe som hun har skrevet i et blogg innlegg. Der har hun skrevet 10 leveregler som hun har for seg selv. De levereglene er også leveregler for meg. Ting som jeg setter ufattelig høyt selv....Jeg skal ærlig innrømme også at jeg ikke klarer alltid å leve etter disse reglene. Men jeg jobber med saken. Selv om jeg også har litt mer leveregler enn det hun skriver her. Jeg tror jeg skal skrive ut blogg innlegget å henge det opp i leiligheten.




 
- Vær tro mot deg selv
- Aldri ta noe eller noen for gitt
- Ikke fortreng følelser
- Tilbring tid med mennesker som gir deg energi!
- Bli kjent med mennesker for hvem de er!
- Ord + handling = sant
- Lag en oversikt over hva du kan gjør noe med og hva du kan ikke kan gjøre noe med
- Hva gjør deg lykkelig?
- Ydmykhet og ærlighet er en enorm styrke
- Si til deg selv du er bra, flink og kul

Kopiert fra http://www.sofsen.com/

Jeg klarer ikke å lenke innlegget. Men hvis du går på http://www.sofsen.com/ og deretter kategori lister finner du denne listen. Der har hun skrevet mer utfyllende på hvert punkt.

1 kommentar:

SOFSEN sa...

:D Åh, dette var hyggelig!