Søk i denne bloggen

tirsdag 8. juni 2010

Dear John...



Denne filmen HÅPER jeg VIRKELIG kommer på norske kinoer... Hvis ikke skal jeg ha filmen definivt Det vil jeg uansett... Jeg tror ikke det finnes noen trailere som har grepet meg fra første sekund og som setter hele følelse registeret i gang på bare noen minutter... Jeg griner jo nesten av traileren.. Jeg har fått tak i boka og flere av Nicholas Sparks. Jeg har sett The last song på kino. Bra, men ikke fantastisk. Jeg vil ha alle filmatiserte bøkene av Nicholas Sparks. Jeg har fått Nicholas Sparks dilla.pga. denne traileren...

2 kommentarer:

Vanja sa...

Han har gode bøker ja:)
Anbefaler "Kjærlighetens kraft" :)

Askeladden sa...

Det ser ut for det..Takk for tipset. Denne boka har jeg ikke kjøpt. Men har kjøpt fire andre av han og vurderer å kjøpe filmen Nights in Rodanthe. Men enda høyere står Dear John over filmer jeg vil ha med han.