Søk i denne bloggen

onsdag 9. juni 2010

En hyllest til de som betyr aller mest for meg.....

Snuppene mine  må være de flotteste vennane man kan tenke seg!! <3. De er alltid der. De heier på deg. De støtter deg. De gir deg visdom og kunnskap om deg selv og livet. De kan man prate med om alt.

Min nærmeste familie er ut av de fineste og beste!! <3. .De har lært meg å følge det som er riktig for meg og ikke andre `s forventninger. De har gitt meg også andre verdier som jeg setter høyt i dag. De har gitt meg kjærlighet og varme. De har gått gjennom ild og  vann for meg. De er mye av årsaken til den jeg er i dag. De kan prate med om nesten  alt og heier på deg.

Jeg har en sterk tro på en fantastisk gud/gudommelig Kraft!! <3. En som vil elske deg bestandig.En som gir håp. En som  aldri gir deg opp. En som vil mitt beste. En som man komme med alt.

Dokke er grunnen til at jeg kan smile og  være takknemlig gjennom motgang, regn og tåke...
Dokke lyser opp dagen min gjennom gleder og sorger!!!
TAKK for alt det dere er for meg!! <3

Jeg er sååå ufattelig glad i dokke og betyr enormt for meg!! <3. Men på hver sin spesiell måte...

2 kommentarer:

Vanja sa...

Har bare en ting å si: Tusen takk og i like måte:)) E ikke så flink me ord som dæ, men eg håpe du skjønner at eg mener det;)

Askeladden sa...

Takk vennen og det varma:)). Jeg skjønner det;)