Søk i denne bloggen

torsdag 10. juni 2010

Give away hos mammadamen



Det er sjelden  jeg blogger om Give away og bloggcandy.  Hvis jeg gjør er det fordi bloggeren har bedd spesifikt om det. Men noen ganger er det for å få ekstra lodd. Men Mammadamen har en så fantastisk Give away som jeg bare må skrive spesifikt om. Jeg har vært før på bloggen hennes og likte den veldig goodt med en gang. Jeg såg også hun skrev masse om lykke og lykketips. Men skjønt ikke helt hva det var. Men etter å lest dette så skjønt jeg hva det var. Mammadamen skriver om ulike blogger og gir de deretter lykketips. Jeg blir lykkelig av lykketipsene og alt det fine hun skriver om de ulike bloggerne!!!. No skal alle lykketipsene bli utgitt som bok og i den anledning vinner tre heldige et eksemplar av boka. Jeg krysser fingrer og tær og alt som kan krysses for at jeg er en ut av de heldige!!!. Hvis ikke tror jeg kjøper boka. ANBEFALER ALLE lykketips 2!!!!

2 kommentarer:

Mammadamen sa...

Hei kjære Askeladden, dette ble jeg ordentlig glad av å lese. Så fint du skriver om meg:-) Tusen takk!

Jeg ønsker deg en fin kveld videre. Jeg kommer på besøk igjen til deg!

Mange klemmer fra Mammadamen

Askeladden sa...

Så flott da:)). Jeg mener virkelig alt det jeg har skrevet.. Bare å kommme på besøk for jeg vil nok ta en titt innom din blogg også. Ha ei din helg!. Klem fra Askeladdden.