Søk i denne bloggen

fredag 11. juni 2010

Han er faktisk ikke interessert


Kilde:http://cdon.no/film/han_er_faktisk_ikke_interessert-4207720

Jeg blei gal etter boka etter jeg hørt en dame fortelle om den  på bokprogrammet. De hadde noe som heter boka som forandret mitt liv der noen år. Boka er filmatisert. Det er den jeg  har sett. Den handler om å pensle ut de som ikke er verdt å satse på (uinteresserte) til fordel for de som er verdt å satse på (interesserte). Men den handler også om å kutte alt som heter mannfolk. Så hadde den mye bra om ekteskap. Filmen er en blanding av underholdning og en selvhjelpsfilm. Filmen er både klok,intelligent,virkelighetsnær og bra. Selv om man kan ikke si at alt som er i filmen alltid. Jeg synest den har mye likhet med Sex and the city. Jeg fant vel ut at det er ikke rart fordi det er skaperene av Sex and the city som har skrevet  boken.  Ellers var det en film som vekte et spekter av følelser. På slutten ble det mye sukking og tårer. De fleste  endte opp med noen som det var verdt å satse på;). No har jeg tenkt å lese romanen. Selv om den ligner mer ei selvhjelpsbok enn roman

Ingen kommentarer: