Søk i denne bloggen

fredag 4. juni 2010

Har vunnet 4 premie og trøste premie!!


Jeg har vunnet fjerde premien hosChrsitines rede En nydelig såpe og et towel skilt som  også er nydelig...

Så har jeg vunnet trøstepremien hos Vimsegumman syr Et gavekort på 150 kr hos www.sydilla.no



Det har vært som å vinne hovedpremien og jeg er så glad for det jeg har vunnet!!. No ser det kanskje ut som jeg er med  på alle give awayene som jeg finner. Men sånn er det ikke. Jeg er med på de som har noe jeg kunne tenke meg å vinne. Det samme gjelder bloggcandy.

3 kommentarer:

Venke sa...

Jeg har nettbutikk - så det er ikke noe problem:) Send meg e-postadressen din å får du gavekortet:)

Bluggi buggi blogg sa...

Da har du vært utrolig heldig for du vant også 4 premie hos meg. Gratulerer :)
Du må sende adressen din til trholvi@hotmail.com
Trude :)

Askeladden sa...

Bluggi buggi blogg: Takk for 4 premien!!. Jeg har nok vinnerlykka med meg.. Selv om det ikke blir topp plassering.