Søk i denne bloggen

søndag 6. juni 2010

Hva ser jeg etter i en god blogg?

Noe av det kjedligste jeg vet er i dag gjorde jeg det og det blogger. Hvis jeg skal like sånne blogger så må det være noe utenom vanlig. mewkid er en slik blogger. Men også blogger som har en blanding mellom ting fra hverdagen og andre ting. vaskekost er en slik blogger. Men jeg har sansen for blogger som er personlig uten at det blir i dag gjorde jeg det og det blogg. Anne sin rotebloggting er en slik blogg.



Jeg har heller ikke sansen for blogger hvor det blir for mye bilder. Jeg er nok mer opptatt av teksten enn bilder.



Det jeg liker best er Tema blogger. Det må selvfølgelig være noe jeg er interessert i. Det er for eksempel litteratur, film, politikk og kreative ting. Jeg vet om  lite film blogger. Så hvis noen vet om noen bra film blogger så send tips på kommentar feltet. Men etter jeg kom inn i blogg verdenen så har jeg fått øynene opp for interiør. Så takket være interiør bloggene har jeg aldri vært så interessert i interiør som no.



Jeg er ikke så opptatt av språket. Godt språk er ingen forutsetning for at jeg skal like en blogg. Men det er jo selvføgelig irriterende med masse skrivefeil.

Ingen kommentarer: