Søk i denne bloggen

mandag 28. juni 2010

Litt faglig sommer lektyre, jobb, flytting og skjebne...

Her er bilde av boka jeg skal lese litt ( eller mye) i sommer. Den heter Adminstrasjons historie og arkivkunnskap. Har lånt hos min framtidige arbeidsgiver. En flott jobb med fantastiske kollegaer i Norge`s fineste by. Kan det bli bedre?? Neppe... Så no gleder jeg meg til å starte i ny jobben 16 august!!!. Det er litt lenge å vente.. Men når jeg venter på noe godt som jeg vet kommer. Så går det liksom greit.

Neste ting på plakaten er flytting. Ikke fra Tromsø, men i Tromsø. Men vet ikke om jeg gidder å flytte før til neste år eller noe sånt. Men tror jeg har sååå godt av det:))).

Tromsø har nok vært meninga for meg. Men på en helt annnen måte enn jeg har trodde.Noe jeg har blitt mer og mer sikker på siden tidlig i høst. No vil jeg gripe det som ligger på min vei. Alt vet jeg ikke enda. Noe av det mest spennende i livet... Men selvfølgelig vet jeg en god del som er riktig for meg.

Ingen kommentarer: