Søk i denne bloggen

søndag 6. juni 2010

Tre (seks) kjendiser jeg vil spise middag med...

Kilde:http://www.nrk.no/programmer/sider/foerkveld/

Jeg ser ofte på Førkveld. Et tv program som går hver ukedag utenom helga fra. 18.00. til 18.30. Hver fredag har de en fredags gjest som skal fortelle om tre personer de vil spise middag med. De har fått meg til å tenke på hvem jeg vil spise middag med. No vil jeg bare trekke ut tre kjendiser med begrunnelse som jeg vil spise middag med. Selv om det finne mange flotter personer fra livet mitt som jeg kunne spise middag med:D.



Kilde:http://no.wikipedia.org/wiki/M%C3%A4rtha_Louise

Martha Louise: Det jeg liker med ho er at ho ikke er helt a4, veldig kreativ og er alternativ. Hun har mange og spennende tanker og meninger. Jeg er enig i nesten alt det ho sier og mener... Jeg tror det er ingen andre enn ho som kan gjøre meg skikkelig glad bare av å lese og se et intervju med ho. Jeg har så lyst å bli kjent med ho. Ikke fordi ho er prinesse. Men fordi ho virker som en utrolig flott og spennende person.


Kilde:http://www.speranza.no/info/margreth.asp

Margrethe Olin: Jeg beundrer hennes syn på menneske og menneskeverd… I en artikkel som jeg har lest om ho så sto det i presentasjonen. Selv lager hun filmer for de samfunnet ikke har plass til. Å bare med den enkle setninga ble hun min helt med en gang. Jeg tar med et sitat som  er fra boka hennes Ingen vet hvem jeg er. Det sier mye om hva jeg brenner mest for å gjøre i verden.


På Grand Kafe var det plass til alle. Det er en slik verden jeg søker i alt jeg gjør, det er umulig å tenke annerledes


Kilde:http://no.wikipedia.org/wiki/Lars_Monsen


Lars Monsen: Jeg beundrer hans menneskesyn også. Desssuten har jeg hørt han mye i radioen og jeg synest han har så mange flotte meninger og tanker. En helt rett og slett..



Andre spennende kjendiser som jeg kunne tenke meg å spise middag med er Maria Solheim, Mikkel Gaup og Ari Behn. De to sistnevnte har jeg vel fått litt mindre sansen for det siste året. Mikkel Gaup er for Pr kåt. Ari Behn har kommet med altfor mye tull. Men allikevel noen spennende og flotte personer=).

Ingen kommentarer: