Søk i denne bloggen

onsdag 2. juni 2010

Valg...

Ta bevisst valg
Ta valg som gir konsekvenser
Ta valg som er/blir synlig
Ta valg som man kan stå ved
Ta valg som man kan se tilbake på
Velg et mål bevisst liv

Jeg er litt opptatt av valg for tida. Jeg vil være målbevisst. Jeg vil ta bevisst valg enn å være likegyldig til livet.No er  jeg ikke helt likegyldige til livet. Men jeg vil velge hvordan livet skal være. No kan man jo ikke bestemme alt som skjer her i livet av positive og negative hendelser. Men man kan velge hva som skal være det viktigste og hva fokus man skal  ha. Man kan velge det som er bra for deg og velge vekk det som ikke er bra for deg.

No høres det nesten ut som alle valg man tar blir vellyket. Man kan faktisk ta feile valg i blant. Men det kan gi deg lærdom og visdom. Man gjør ikke den samme feilen opp igjen forhåpentligvis. Hvis det så kan man tenke hva skal jeg gjøre for å ikke havne i en slik situasjon igjen.

2 kommentarer:

Christine sa...

Hei!

Du kan sende meg adr din på denne mailadr: ceknes@hotmail.com

klem

Venke sa...

Hei! Du vant trøstepremien på giveawayen min:)