Søk i denne bloggen

torsdag 29. juli 2010

Spørsmål om bøker

Bloggeren Anitas blogg:) har en bok utfordring på bloggen sin med noen spørsmål som man kan svare på. Egentlig er reglene slik at man skal tagge tre andre bloggere. Jeg gjør som Anita å ikke ta tagged noen. Men de som vil delta på denne  bok utfordringen må gjerne gjøre det:)

1. Hvilke bøker leser du akkurat nå?


Jeg leser forsatt på Avgrunnen. Det går litt dårlig med lesing for tida. Foto er min nye lidenskap og film er mer interessant enn bøker samt  at jeg har et broderi med kort tidsfrist. Ikke det at bøker er gøy. Men bare det kommer litt i andre rekke akkurat no. Dessuten er det no en periode jeg leser lite vanlig til sjelden. Jeg har alltid lest mer når jeg har det litt mer travelt. Rare meg!


2. Hvor liker du best å lese?

Liker egentlig alle plasser. Men foretrekker kanskje å lese hjem. Da slepper man ikke slutte når det er spennende fordi man må av med en buss. Men jeg er blitt avhengig av å lese bøker på båt, fly og buss. Det finnes bøker som jeg har lest som er bare lest på fly eller buss.


3. Hvilken bok skulle du ønske ble filmatisert?

Har ingen spesielle ønsker egentlig. Kanskje yndlingsbøkene kan bli filmatisert. La meg synge deg stille sanger skal no bli filmatisert. Men kanskje bøkene til Anne Jeg bruker sjelden å bli skuffa over filmatiserte bøker.



4. Hva er favorittboken din?
Det er flere... Men den beste ut av de beste er La meg synge deg stille sanger av Linda Olsson!!<3



5. Er det noen bøker du ser frem til å lese de neste månedene?

Har jo skrevet om det her Disse gleder jeg meg ekstra masse til å lese.. Så finnes det jo andre bøker som jeg ser fram til å lese:)



6. Hva synes du er den fineste forsiden på en bok?


Kilde:




Ellers har de fleste chick lit. flotte forsider:)




 

Ingen kommentarer: