Søk i denne bloggen

fredag 9. juli 2010

Favorittfilmer fra A til Å

Jeg er blitt inspirert til å lage en liste over favoritt filmer fra A til Å etter den andre litteratur liste. Det var de samme utfordringene som med de andre listen. Flere gode filmer på en bokstav og ingenting på noen bokstaver. Så endel gode filmer er droppet.

A Avatar er både vakker, spennende og skummel til tusen… Anbefales!!


B Bienes hemmelig liv grep meg fra første sekund og gjorde meg glad :)

C Clueless er en glad film:D

D Dirty Dancing!!! Her snakker vi om tidens beste dansefilm<3

E Et besværlig Kyss tar opp et tema som jeg liker godt!! Anbefales!

F Fame ga meg gåsehud med de store talentene hadde i filmen…

G Grease er ut av de beste.. En glad film man vil danse etter!!!

H Holiday er den beste nyttårsfilmen…

I Inga tårer innfridde mine store forventninger…

J Jernanger var en bra film:)

K

L Ladies in lavender er en skjønn film:)

M Mamma Mia som jeg er sinnsykt forelska i..<3.

N New moon smeltet meg med både kjærligheten og spenninga!!<3

O Outscored er en film jeg liker svært godt:)

P Persuasion og Pride & Predjuice er de beste filmatiserte bøkene av Jane Austen og ut av de beste filmene som finnes!!<3

Q

R

S Serendipity er en kjærlighetsfilm jeg er gal etter…

T Tradra – i går ble jeg tater er etter mi mening Norge`s beste dokumentar…

U Upperdog fortjener sine Gode anmeldelser:D Anbefales!!

V

W Waitress er en skjønn film:)

X

Y You`ve got mail er en av de beste romantiske filmene jeg har sett<3

Z

Æ

Ø

Å

Ingen kommentarer: