Søk i denne bloggen

mandag 5. juli 2010

Fotoalbum prosjekt...

Jeg er sååå gira på foto album prosjektet mitt... Det skal være til meg. Så hvis noe går skeis så gjør det ikke så mye.

Det skal inneholde scrapping, dikt, visdomsord, sitater og flere personer. Men det er mye å planlegge for å få det slik jeg vil ha det. Det jeg tenker på no er:
- Plukke ut dikt, sitateter og visdomsord
- Tema til bildene eller flere av bildene. En annen utfordring å få tak i det. Men foto albumet skal ha et hovedtema. Noe som skal gjenspeile seg i diktene og muligens sitatene og visdomsordene. De som skal være med i foto albumet er jo ikke tilfeldig valgt. De hører jo med under hovedtemaet.
- Utforming. Hvor mange sider skal jeg ha med dikt og hvor mange skal jeg ha med bilder. Skal jeg ha sider enkelt bilder eller flere bilder sammen. En annen mulighet er å ha en blanding.

Ideen fikk jeg en dag når jeg var i dårlig humør og var innom Nille hvor det var både album og litt scrappe utstyr.

Ingen kommentarer: