Søk i denne bloggen

lørdag 3. juli 2010

HURRA!!!

Det er ingen som kan få meg så adrealin sint som broren min og vi er ufattelig ulike. Han passer perfekt under betegnelsen umulig å leve sammen med, men umulig å leve uten. Men når alt kommer til alt så er han noe av det kjæreste jeg har og ville ha gått igjennom ild og vann for han!!!!. Jeg ville aldri vært foruten han!!!.

Jeg vil bringe deg solen,


om du ble redd i mørke.

Jeg vil stoppe regnet,

om du trenger tørke.

Jeg vil fange en stjerne,

for å lyse din vei.

Vis dette var mulig, ville jeg gjort det for deg!

Jeg ville gitt deg regnbuen,

vis dagen var grå.

Jeg ville stoppet tiden

så du kunne rekke å forstå.

Jeg ville funnet verdens ende,

om det var dit du ville dra.

For alt jeg ønsker

er at du skal ha det bra.<3

Gratulere så mye med dagen verdens bestast bror og 23 åring!!!
Håper dagen blir fantastisk selv om du er langt ute på havet på dagen din...

Jeg er såååå uendelig glad i deg og du betyr masse masse for meg<3<3

1 kommentar:

Helle sa...

Hei Askeladden :-)
Om du vil være med på min Give-Away,så må du legge deg til som følger ;-)
Og fristen er 7. juli ikke 5.
Ha en flott kveld

-Helle-