Søk i denne bloggen

lørdag 17. juli 2010

Ny Data og fotoalbum prosjekt!!!!:D:D


Her min nye fantastiske pc som  er såååå fantastisk bra!!!!!. Når man har data som er 4 år gammel eller mer så blir en ny pc kanonbra.... Selv om kanskje ikke alle de som har peiling på data mener det. Det eneste  som er dårlig med pcen etter mi mening  er dårlig høytalere og ingen skrive program. Skrive programmet blir ordna  når man kommer til Tromsø. Men det er litt ( eller veldig) krise å ikke ha noe skrive program for en med skrivekløe... Men jeg overlever.  Det kommer også bilder snart hvis jeg finner Usb kabel til foto apparatet mitt. Hvis ikke blir det kjøping av det. Ellers er det et styr uten like å få brent cder fra den gamle dataen til den nye... Usb kanalen er ødelagt så da kan man ikke  bruke den:/. Men med nye data kan jeg jobbe  videre med Fotoalbum prosjektet mitt.  Det blir enormt vanskelig å finne stæsj til nesten alle bildene.Ikke å tenke det ut, men å få tak i det.  Jeg skal nemlig ha pynt som sier noe om  en eller flere av personene. Så eg må nok tenke ganske kreativt for å løse det. Utenom det blir ikke pynten så vanskelig for da skal det være vanlig pynt som man finner på butikken eller i en nettbutikk. Ellers er jeg inspirert av en god venn å ha litt enkel scrapping. Med bare litt scrapping og pynt så kan det bare bli fantastisk!!!. Første sida i fotoalbumet er allerede klekka ut. Pynten er kjøpt inn. Det andre har jeg tenkte å bruke har jeg funnet i en butikk.


Ingen kommentarer: