Søk i denne bloggen

tirsdag 10. august 2010

Det man skulle egentlig skrive blogg innlegg om...



Det er mye man har tenkt å skrive blogg innlegg som aldri blir noe av. Mens andre ting blir liggende en stund på skrive programmet eller i notat boka før jeg publisere det. Andre ting skriver jeg på flere ganger og lagre det som utkast. Når jeg først publisere det så kommer det ikke opp på den første sida, siden det er litt gammelt og jeg skriver om andre ting innimellom. Så for interessert skal det være et blogg innlegg om å ønske endre livsstil og et om litteratur som ikke er kommet på første siden når de ble endelig publisert. Utenom alt det jeg skriver så finnes det så mye annet jeg har tenkte å blogge om. Men som blir av og til i bare tankene. Det er jo så mye man mener, tenker, filosofere, gleder og provosere seg over...

Grand Prix var en av de tingene jeg hadde tenkte å skrive blogg innlegg om. Det skulle ikke handle om hvor mye jeg elsket Grand Prix. Jeg er nemlig litt imot Grand Prix. Så hvis jeg ser det så er det bare for musikkens del. Det er ikke ofte jeg ser hele programmet når det går. I år såg jeg hele av den enkle grunnen at jeg var i  grand prix bursdagsfest til to fantastisk personer!!. Så videoen jeg har lagt ut her er den jeg mener var den beste av alle Grand Prix sangene!!!. Det var synd at den ikke nådd til tops selv om den kom langt opp. Noen mener at den er en plagiat av every breath you take av The Police. Den ligna en del. Men det ødela ikke for meg. Every breath you take er så vakker at den får meg til å sukke hver gang jeg høre den. Det selv om andre band har spilte den også. Vakker fra tekst til artist<3

Ingen kommentarer: