Søk i denne bloggen

søndag 15. august 2010

Hurra for VERDENS BESTE mamma!!!

I går ( lørdag) fylte verdens beste mamma og min bestevenn 56 år.




Hun har alltid visst meg og broren min betingelseløs kjærlighet og gått gjennom ild og vann for oss gjennom hele barndommen. Hun har vært som to foreldre for meg på samme tid og knyttet et sterkt, spesielt og nært bånd. Hun er sikkert den eneste personen på jordens overflate som jeg alltid har stolt på 100 % og ikke tvilt på i et sekund ( det burde vel vært flere). Vi kan prate i timevis. Ikke bare om alt det som skjer. Men like mye om livet generelt siden vi er veldig lik når det kommer til verdier, tanker, meninger og åndelighet. Jeg beundrer ho så masse. Men aller mest for å ha alene ansvar for to små barn i flere måneder i mange år. Ho har mye av æren for den jeg er i dag og at jeg er kommet så langt i livet.

Da mødre ble til


var tanken ganske klar.

For mødre har noe i seg

som ingen andre har.



De øser av sin omsorg

og deler alt de vet.

De viser deg at livet

er håp og kjærlighet.






Derfor har vi mødre

og dersom du spør meg.

Den beste mor i verden

det er nettopp DEG.




Jeg er såå ubeskrivelig glad i Mamma`n min og ho betyr like masse for meg!!<3

GRATULERE med dagen som har vært og at du har kosa deg i ditt rett element på dagen din:))

Gjett hvem jeg ligner på???

2 kommentarer:

liseliten.com sa...

Så utrolig fint innlegg :) Gratulerer med dagen til mammaen din!

sv: Takk for fin kommentar! Du kan gjerne kopiere utdrag fra teksten, så lenge du skriver navnet mitt og linker til bloggen hvor evt.resten kan leses :)

Askeladden sa...

Takk takk=)

Jeg valgte heller å legge link til hele blogginnlegget enn å kopiere deler av det. Men utrolig flott skrevet:). Du ser ting på en annen måte som jeg har ikke sett før. Men alikevel er jeg utrolig enig i mye av det det du skriver!!.Dine andre blogg innlegg er også bra:). Men dette blogginnlegget "traff" meg litt mer enn de andre.