Søk i denne bloggen

mandag 23. august 2010

Kommentarer og oppdatering

Jeg er ikke akkurat verdens flinkeste til å svare på kommentarer. Men jeg leser alle kommentarer. Jeg setter så stor pris på det og blir glad for at dere liker bloggen min:). Jeg svarer innimellom. For de som lurer på hvorfor det går kanskje lang tid for deres kommentarer vises så er det fordi jeg godkjenner alle kommentarer. Det er ikke alltid jeg er innom mailen hver dag.

No har jeg ikke laget blogginnlegg på en uke. Det er uvanlig for meg. Hovedårsaken er jobb og et nett som er kokko. Når jeg kommer hjem så er jeg for sliten og trøtt for å oppdatere bloggen min. Dessuten svirrer arkiv og andre private ting så mye opp i hodet at det er lite tid og vanskelig å klekke ut nye ideer til blogg innlegg ( og faktisk andre ting).

Jeg trives godt i min nye jobb selv om jeg er ganske blank på arkiv. Men jeg lærer stadig mer og er egentlig ganske fascinert over alt jeg arkiverer. Ellers har jeg det bra. Når livet mitt inneholder det viktigste  ( Gud, min nærmeste familie og go vennane mine) har jeg alltid grunn til å være takknemlig. Det gjør også at jeg veldig ofte har det bra selv om ikke alt går min vei hele tiden. Jeg må også få sagt at jobb ligger også på liste over det viktigste i livet mitt. Ellers skjer det ting i høst så har ufattelig masse å si for framtida mi, faktisk helt avgjørende.... Jeg vet om ikke gleder eller gruer meg. Men håper det går bra!!!!. November er måneden... No høres det sikkert ut som jeg er gravid eller skal på den daten... Men det er ingen  av delene...

Ingen kommentarer: