Søk i denne bloggen

mandag 2. august 2010

Oppdatering på broderiet og spørsmål angående fotoalbum prosjekt


No er  siste figuren og en stor blomst ved siden av brodert ferdig. Da er det å brodere rundt alt det jeg har brodert samt noen småblomster, lengd, fødselsdag og småplukk som gjenstår. Jeg klarer nok å få det ferdig til når det skal være ferdig. Selv om jeg liker brodere så blir jeg litt lei av å brodere på samme motivet over tid og nesten bare gjør det av fritids sysler. Så jeg er glad når det er ferdig!. Det er mulig at jeg brodere et kort til som skal være med broderiet. Men bare hvis jeg gidder og har tid. Jeg er en som veksler mellom flere interesser. De er det samme interessene. Men jeg får litt dilla på en interesse i en periode før jeg "hopper" over til en ny.

Jeg skal bare ta ut bilder til Fotoalbum prosjektet mitt hjemme. Jeg gidder ikke å drakse en haug med scrapping utsyr og andre ting med flyet til Tromsø. Men jeg sliter litt med å finne pynt til bildene. Noe kan jo være at jeg ikke har scrappa før. Men også at det finnes mesteparten "vanlig" pynt. Jeg er på utkikk etter noe med trening, musikk og litt andre ting. Så hvis noen som driver med scrapping og som er innom bloggen min og har et tips. Så skriv en kommentar på dette blogg innlegget. Har tenkte også litt på å bruke stempel siden det var veldig vanskelig finne pynt til teamene jeg hadde/ har tenkte å bruke. De stemplene har jeg sett så de finner jeg nok tak i.

Ingen kommentarer: