Søk i denne bloggen

torsdag 26. august 2010

Stor Lykke...

Det var stor lykke og nesten jubel når jeg såg den åttende boka av Morshjerte var kommet til postkassen min!!<3. 11 dager før den kommer ut. Hovedgrunnen til at jeg har begynt abonnere på serien er at jeg får den lenge før. Så selv om jeg aller helst skulle ha lest Svennhammed Journaler som skal være ferdig snart pga. bokblogg turneen så er den skyvet vekk og egentlig andre ting i kveld. Jeg er nesten ferdig...  Enda mer lykke og nesten jubel ble da jeg leste slutten av Morshjerte!!!:D. Jeg tenkte endelig, endelig;). Jeg vet at jeg  ikke skal lese slutten av ei bok først. Men jeg klarer ikke det når det gjelder Morshjerte... Dessuten er det mye jeg vet ikke om før man har  lest hele boka. Det begynner virkelig å nærme seg sånn jeg vil ha det og det største dryppet så langt er kommet i denne boka... Jeg er glad at jeg ikke ga opp serien etter de første bøkene for forfatteren skreve imot meg.Men no klarer jeg ikke å vente til 15 November ( for meg blir det sikkert 5 November)!!!!!!. Det er så altfor lenge og ihvertfall slik som serien er no.... Ja jeg er forelska i Maren og hele hennes verden<3 *Lykke*

Filmpresentasjon av denne FANTASTISKE serien<3




1 kommentar:

Stine sa...

åååh, jeg fikk den også i posten idag :D Gleder meg masse til å lese den! :D