Søk i denne bloggen

tirsdag 14. september 2010

Enda en liste som man har kopiert og svart på....

Denne har jeg kopiert fra Trines gleder

1.     Tre om meg: Engasjert, blid og godhjerta
2.     Det første jeg gjør om morgenen er: tenker har jeg forsovet meg.
3.     Når jeg hører på redio blir jeg: ikke noe spesielt.
4.     Jeg gleder meg til: Jula<3
5.     Klesskapet mitt er fullt av: klær!! Her trengs det en kaste runde til min store sorg:(
6.     Når jeg skal pynte meg: blir det enkelt.. Samtidig som jeg kan gå litt amok. Jeg stæsjer meg opp med mer:)
7.     Sminke er: noe jeg aldri eller sjelden bruker.
8.     Jeg føler meg sexy når:  jeg har kanonlekre kle på meg. For eksempel min røde og sølvfarget kjole;)
9.     i kaffebaren bestiller jeg: ikke kaffe! Men cola og noe god mat ( for eksempel Sandwich eller noe sånt)
10.   I Baren bestiller jeg: gode drinker eller cider!. Men ikke alltid alkohol fordi de ikke har noe godt og resten av begrunnelsen finner du i neste spørsmål.
11.   på Fest finner du meg: ekstremt ærlig, åpen og rett fram!!!!. For å sitere flere andre jeg vet mer om deg enn jeg vil vite etter å ha vært på fylla  med deg.Men ellers er jeg i godt humør:)
12.   på Nattbordet har jeg: nesten ingenting og faktisk ryddig!!!. RART for å være meg…..
13.    Jeg kan ikke leve uten: mine aller beste ( Gud, fam. Og snuppene mine), data, film, bøker, tv og skriving.
14.   Barn er: sikkert noe av det største man kan oppleve i livet.. Men det betyr ikke at jeg absolutt skal ha det. Men det gjør meg heller ikke om jeg får barn
15.   Om natta: sover jeg. Men hvis jeg har fri så kan jeg gjerne være oppe:)
16.   I veska har jeg: et salig rot…
17.   Trening er: kjedlig.. Så no prøver jeg å finne noe så er gøy. Slik at jeg får lyst til å trene:)
18.   Politikk er: spennende!!!!. Kunne nok ha drevet med det hvis jeg ikke var så ambivalent og sårbar:)
19.   Kjærlighet er: masse…
20.   I høst skal jeg unne meg: si det…
21.   jeg er dårligst til: å få ut fingeren, vente, holde orden og gi beskjed når det trengs.
22.   Jeg er flinkest til: å være flink med ord ( da mener jeg ikke setnings oppbygging og rettskriving), engasjert og godhjerta. Skulle hatt noen andre å svare på det siden jeg synest det er vanskelig å svare på.
23.   Jeg simpelthen elsker: mine aller beste<3
24.   Jeg Beundrer: Margreth Olin og Prinesse Martha Louise=)
25.   Det beste jeg vet er:  Mine beste<3
26.   Min største uvane er: Treghet, rotete og utålmodighet. Ja, Jeg vet at det er en rar og ambivalent kombinasjon å være treg og utålmodig på samme tid...Men sånn er jeg bare:)
27.   Jeg er medlem i: masse.. Alt fra G2 til bokklubber:)
28.   Jeg tror på: Det alternative, Gud og menneske har stor innflytelse på hvordan  de lever.
29.   Du visste kanskje ikke at jeg kan: være sint.. Men som oftest kortsint da. Jeg kan telle på ei hand hvor mange ganger jeg har vært langsint.
30.   På skolen var jeg: student og elev.
31.   Som venn er jeg: en som alltid er der, som støtter  og er til å stole på håper jeg da.
32.   Når jeg har fri: koser jeg meg hvis det er i begrenset mengder:). Så er det ikke alltid jeg får gjort alt det jeg planlegger.
33.   Jeg brenner for: masse !!!. Men kanskje likeverd og menneskeverd aller mest…
34.   Om 5 år har jeg: det bra:)
35.   Om 10 år er jeg: lykkelig!!
36.   Det er lov til å lyve  hvis: det er pittesmå ting uten eller lite betydning. Men ellers er det FY FY å lyge!!!Det er også stygt lyve til seg selv også…
                 

Ingen kommentarer: