Søk i denne bloggen

torsdag 16. september 2010

Gleder meg UBESKRIVELIG MASSE til å lese denne boka.....

Kilde:
http://www.norskeserier.no/serier/morshjerte/neste.htm



Baksidetekst:
Gradvis sniker det seg inn en liten misstemning mellom de to nygifte. Masingen om barnebarn vil ingen ende ta, og det går Maren på nervene, for hver gang temaet kommer opp, tenker hun på Jenny. Hun føler at Thorleif legger skylden for barnløsheten på henne. Han vet jo ikke at hun allerede har et barn …
Stadig støter hun på Trond, som jevnlig har ærend i bygda. Det vekker igjen minnene om Jenny til live, men verst er det at han ikke vil la henne være i fred.


 



– Kan e få ein dans med deg?
Det var Trond. Igjen denne uroen inni henne. Men hun nikket.– Ja, du får da det.
De svingte seg ut i en sakte vals. Han snudde litt på hodet, og kinnet hans streifet hennes.
– Maren?
– Ja, hvisket hun, hjertet flagret i brystet på henne.
– E rår ikkje med det, Maren. E har forsøkt, men e rår ikkje med det. 




Jeg er i FYR OG FLAMME for at det begynner virkelig nærme seg sånn jeg vil ha det.... Jeg er glad at ikke ga opp serien etter de første bøkene!!!. Egentlig litt( eller veldig) utrolig at jeg nesten  svever på ei sky i dag bare
pga. en bok.... Men sånn er det når man lever så veeeldig inn i bøkene.... Det skal iallefall Anne Lise Boge ha:). Det føles så ekte, virkeligsnært og hele følelse registeret settes i gang .... No må jeg vente i tre ALTFOR LENGE dager for å få et utdrag fra boka og to ALTFOR LENGE  månder for å lese denne boka.........
Jeg vil lese ALLLLT NOOOOO!!!!!!

Jeg GLEEEEDER meg UBESKRIVELIG MASSE til  å lese denne boka!!!!!!!!!!

2 kommentarer:

Stine sa...

åååååh? hvor har du funnet denne teaseren hen? :D dette likte jeg, akkurat slik jeg håpet ville skje :D gleder meg masse jeg også, men det er sykt lenge til!

Askeladden sa...

Her er direktelink til sida http://www.norskeserier.no/serier/morshjerte/neste.htm

Her kan man gå inn på litt forskjellig angående morshjerte. Alt er også sånn jeg vil ha det og jeg er i fyr og flamme!!!. Altfor lenge til neste bok kommer ut:((. Men uansett vi får den før siden vi abonnere på den.