Søk i denne bloggen

tirsdag 14. september 2010

Hva som har skjedd siden sist bursdag...

No er jeg ikke lenger 26 år. Men ble  27 år på fredag. Jeg liker ikke helt at jeg blir bare eldre og eldre. Men har vel egentlig bestemt meg for å feire livet og for at jeg har fått lov til å leve ett år til. Livet er ingen selvfølge og man har ikke noen garanti for morgendagen. Da skjønner man  hvor ubeskrivelig viktig det er å leve livet enn å drømme og tenke om det!!!!.

Det har skjedd så mye og lite på det siste året… Jeg har blitt kjent med nye og fantastiske mennesker. Jeg har tilbringt tid med de jeg er mest glad i, andre venner ( som også er fantastisk) og andre flotte mennesker. Har hatt mange flotte samtaler og fått mange gode minner. Jeg har lært og utviklet meg. Jeg har smilt, følt glede og fanget gode minner i hjertet. Jeg har aldri følt så mye takknemlighet som dette året. Det finnes så mye godt i livet selv om alt ikke går min vei. …  Men det har også vært bekymringer, usikkerhet, angst, tårer, gråt, sinne, fortvilelse og kjipe dager samt noen kjipe månder ( noen få da). Akkurat sånn livet er, lyse og mørke dager. Men alt det man ikke dør av vokser man på…

Min 27 årsdag har vært flottJ.  Den har vært fylt med masse god mat, flotte personer og kino. Livet er godt og mye bedre enn på lenge faktisk. Ingen angst som holder på ta ”knekken” på meg. (Foreløpig) ingenting som setter meg helt ut av ”spill”. Jeg lever godt med alt det jeg ikke kan forandre på og har godtatt meg selv på en helt annen måte jeg har gjort før. Ingenting å lure på. Jeg har så masse glede meg over og være takknemlig for UANSETT og ALLTID.

Men selv om livet er bra no så vet jeg at jeg at de kjipe dagene kommer tilbake en dag. Ja, jeg vet har masse å jobbe med meg selv forsatt.

Ingen kommentarer: