Søk i denne bloggen

lørdag 4. september 2010

Utfordringen som jeg har kopiert.

Denne utfordringen har jeg kopiert fra Stines Notater. Egentlig skal man være tagget før man svarer. Men siden jeg elsker svare på sånn ting så kopiere jeg den bare.

 Hvilken årstid liker du best?


Sommer<3



Hva er/var dagens middag?

Kylling<3



2. Hva var det siste du kjøpte?
Middag:)




Hva hører du på nå?

den FANTASTISKE cden jeg har fått av snupsi mi<3



Hvilke klær i garderoben er dine favoritter?

Noen av buksene mine, mine gule og grå gensere og min hvite sommer tunikaer.



Hva er din favoritt iskrem-smak?

 Sandwich is og to iser som jeg ikke kommer.





Hvis du kunne dratt hvor som helst i verden, i den neste timen, hvor ville du dratt?

Ffredrikstad og Mo i Rana… Litt hjem også



6. Hvilke språk ønsker du å lære?

Fransk



Hva er din favorittfarge?

Gul og grå.



Hvilken bok leser du akkurat nå?
Et Vanskelig valg av Nicholas Sparks.



Beskriv din personlige stil.

Ganske vanlig. Har noen særpreg som jeg jobber med å få vekk. Men har ikke helt denne klesstilen jeg ønsker meg.



Hva skal du gjøre etter du er ferdig å svare på utfordringen?

Lage middag:)



Hva er ditt favoritt dyr?

Hund.



Hva inspirerer deg?

Vanskelig spørsmål… Mange og masse på ulike områder når det gjelder både tanker, egenskaper og interesser



Hva er din favoritt-frukt?

Appelsin.



7. Nevn noe du VIRKELIG ser frem til.

Jula<3



 Samler du på noe?

For masse… Det er vel ikke uten grunn at jeg har kallenavn som Askeladden ( som er årsaken til mitt bloggnavn) og skrotnissen.



Hvis du kunne endret navnet ditt til hva du ville, hva ville det være?

Vurdere faktisk seriøst å bytte etternavn til Ludvigsen eller Kvannhovden...





Hvor mange ganger trykker du på Slumre-knappen før du står opp?

litt for masse…



Hva er din favoritt-lukt?

noen er nyvaska sengeklær og lukten av sommer.



Hva er ditt favoritt-snop?

Det er vanskelig å velge ut noe...



Hva er ditt største mote-feilsteg?

Ikke sikker.



Hva er det du bare MÅ se på TV?

Reality seriene mine<3



Hva ville du bli da du vokste opp?

tenke,tenke.. kommer ikke på noe.



26. Hva er du mest fornøyd med når det gjelder kroppen din?

egentlig ingenting. Men vi sier smilet.



Har du noen fobier?

Nisse ( folk i nisse kostyme og maske) fobi, lyn og torden fobi og litt vann når det blir for dypt.



Er det noe i livet ditt du virkelig angrer på?

Ikke så masse at det er helt forferdlig. Men ja det finnes ting jeg angrer på.



Om du kunne velge EN person, hvem har formet deg mest?

Mamma<3



Hvem er ditt største idol?

Vanskelig å velge en…



Hva er ditt beste barndomsminne?

Nord Norge feriene og kosestunder med min kjære farmor<3



Hva ser du på som de viktigeste faktorene/elementene i ditt liv?

Gud, min nærmeste familie (inkl. farmor og farfar), snuppene mine og jobb<3



Hvor ser du deg selv om 5 år?

Jeg har mer planer om hvordan jeg skal håndtere livet enn å drømme om hva jeg skal gjøre om 5 år. Mine framtidsønsker finner du   her.



Hva er det ekleste du noen gang har spist?

husker ikke.



Hva er ditt stolteste øyeblikk?

Vanskelig spørsmål, gitt..



Hva er ditt flaueste øyeblikk?

ikke spør...



Kunne du tenkte deg å snakke med noen på “den andre siden” hvis du fikk muligheten?

Ja og jeg tror faktisk at det går an..



Tre ting (ikke personer) som du ikke kan leve uten?

Data, film og bøker<3



Hvis du kunne valgt hvilket som helst yrke i verden, hva ville du jobbet som/med?

En jobb der jeg kan jobbe med kreativitet og mennesker. Ellers kunne jeg tenke meg å være med å utvikle en egen ungdoms avdeling på folkebibliotek.

2 kommentarer:

Kristine sa...

Gøy med sånne lister ja :-)

Askeladden sa...

Jeg elsker sånne lister:D