Søk i denne bloggen

onsdag 27. oktober 2010

En spesiell person...

Det var deg og det var meg,
og minner som aldri vil dø

 Jeg har ikke hatt ekstra masse kontakt med denne personen og det har heller ikke skjedd noe spesielt i forhold til denne personen. Men allikevel har det vært ting som har gjort jeg har tenkt masse på høsten 2005 ( da jeg kom til Tromsø)-2007 i det siste. Jeg har tenkt på en  Fantastisk og spesiell person som betyr så masse for meg enda og som jeg er så inderlig glad i den dag i dag…




Jeg har tenkt på hvor forelska jeg har vært i denne personen.

Hvor mye kjærlighetssorg jeg har hatt pga. denne personen.

Hvor mye denne personen betyr for meg den dag i dag

Hvor sint, såra, skuffa jeg har vært pga. denne personen. Så masse at bestevennene mine har vært forbanna på han. Selv om han for lengst har brukt opp kvoten sin med å såre meg har jeg aldri sluttet bry meg om han.

Men jeg har også tenkt på de gode og uerstattelige minnene med og om han som aldri vil dø. Jeg har tatt vare på flere mld. Fra han som er flere år gamle. De har også vært minner som ikke vært så god som jeg vil egentlig glemme. Men de vil nok også dessverre aldri dø.



Jeg er ikke forelska i denne personen i dag

Mye har endret seg med årene.

Men han vil alltid være for meg noe spesielt.

Ha en spesiell plass i hjertet.

Hvis jeg prøver å overbevise meg med noe annet vil det være løgn.

Jeg skal innrømme at jeg av og til savner han så masse at det gjør vondt.

Han har klart det ingen mann har klart (utenom pappa).

Å få meg til å stole fullt og helt på han.

Å komme nært inn på meg som person.

Jeg bryr meg ekstra meg masse om han.

Når han fikk seg kjæreste svevde jeg nesten på ei sky i flere dager.

Når han har det vondt har jeg problemer å konsentrere meg om noe annet. Og vil bære være sammen med han.

Jeg har i dag litt kontakt med han. Hver gang jeg prater med han kjenner jeg at det er noe helt spesielt mellom oss og det vil det nok kanskje alltid være. Selv om jeg vet i dag at vi aldri kunne vært et par for evig og alltid fordi vi er for ulik. Hver gang jeg har pratet skikkelig med han så bruker jeg ofte tenke at jeg skjønner at jeg  vært  forelska i han og at han forsatt betyr så masse for meg. Jeg har også tenkt hvis jeg hadde truffet han i dag for første gang hadde jeg blitt forelska med første øyekast.

Jeg unner denne personen det aller beste i all framtid!!!!.

Fordi han er fantastisk og spesiell.

Fordi jeg er inderlig glad i han og  betyr så masse for meg.

Jeg vil at han skal få kone, få barn og ha det bra på alle måter.



Hans signatur og spor i hjertet mitt er av stein<3

Ingen kommentarer: