Søk i denne bloggen

onsdag 6. oktober 2010

Film anmeldelse av Eclipse

Kilde: Fant det på facebook. Men fant desverre ikke linken til den når jeg leita.
Jeg må først beklage at jeg ikke har lagt ut denne anmeldelsen før. Den har ligget på dataen siden sommeren. Men bedre sent enn aldri:)

Eclipse smeltet meg med spenninga og kjærligheten!!<3. Jeg bør VIRKELIG få lest bøkene snart siden jeg kan ikke få nok av filmene… Bøker bruker jo å være bedre enn film. Derfor har jeg sikkert noe å glede meg til og ha høye forventninger til=). Hjertet mitt har falt pladask for Edward Cullen og Jacob<3. Ikke fordi de er så kjekk. Men for kjærligheten og beskyttelsen de viser Bella. Jeg er ganske overrasket at de enda ikke har røkt skikkelig i tåttene på hverandre. Begrunnelsen er egentlig bare rørende og de smelter meg enda mer;). Men det er litt feil å beskrive Eclipse for å bare være den reine kjærlighetshistorie. Den er så spennende og mørk at jeg nesten mister pusten. Den var så skummel til tider at jeg nesten skrek.

Ingen kommentarer: