Søk i denne bloggen

søndag 10. oktober 2010

Forandringer , del 1

I det siste har jeg tenkt på forandringer
Hvor mye som forandrer seg på sekunder, minutter, dager, uker, måneder og år
Hvor mye framtidsdrømmer, drømmer, ønsker og masse annet  forandrer seg
ja totalt annerledes...
Jeg er fascinert, glad og trist på samme tid...

Jeg tenker tilslutt ( burde vel komme først) at jeg er evig takknemlig og evig glad for at jeg har en Gud som er både trofast, bestandig og konstant i en veldig foranderlig verden

For å ikke glømme mine fantastiske familie ( min nærmeste familie) og de tre hjertevennane mine som ALLTID er ved min side og som ALLTID er der for meg...

De tre faktorene gjør at jeg kan både danse og smile i regn, tåke, stormer og tunneler.....

Del 2 er egentlig skrevet før del 1 og var faktisk ferdig for et par uker siden. Mye av det samme med litt mer. Del 2 kommer ikke om altfor lenge.

Ingen kommentarer: