Søk i denne bloggen

onsdag 6. oktober 2010

Ja,Ja, Ja til Måtehold!!!



De som har lest denne bloggen vet nok at jeg er veldig glad i sitater, dikt og visdomsord. For to år tilbake fikk jeg i julegave en dagbok. Jeg fant ut heller at det skulle bli min visdomsord, sitat og dikt bok. Jeg plukker opp masse kloke ord fra forskjellige plasser. Alt fra til familie og venner til bøker. No vil jeg dele sitat som den kloke Henrik Syse sagt. Han har skrevet en bok som heter Måtehold som jeg vil lese. Sitatet som jeg har plukket ut er fra et intervju om boka. Jeg er selv veldig interessert i teamet og setter det faktisk faktisk opp som en av budene mine… Jeg kjenner jeg nesten jeg blir dårlig når jeg tenker på det. Jeg er ikke akkurat verdens flinkeste til det for å si det sånn…. Men jeg jobber med saken siden det er faktisk noe jeg vil leve etter… Ellers tror jeg at hvis det ikke finnes Måtehold vil det bli både farlig og skadelig tilslutt!!!.






Ingen kommentarer: