Søk i denne bloggen

tirsdag 19. oktober 2010

Gleder meg til å lese denne boka...

Kilde: http://www.cappelendamm.no/main/katalog.aspx?f=4260&isbn=9788202330989

Jeg skal blogge om boka Med egne øyne av Arne Svingen.  Egentlig meldt jeg meg på denne boka fordi jeg visste at Arne Svingen var en kjent og populær ungdomsbok forfatter.  Men jeg har ikke lest noen av bøkene hans og vet nesten ingenting om hvilke type litteratur han skriver. Men heldigvis ser boka veldig spennende ut. Så jeg gleder meg=). Jeg skulle egentlig skrive at jeg ikke har lest ei bok med illustrasjoner. Men det er jo egentlig feil. Har jo lest barnebøker. Men aldri ungdomsbøker med illustrasjoner. Men det jeg har sett er illustrasjonene fantastisk. Om jeg blir ikke helt fornøyd skal jeg beholde boka uansett fordi den har så fine illustrasjoner.

Jeg trodde egentlig det skulle bli verst å blogge om bøker når det var først gang jeg gjorde det. Men jeg synest det har blitt verre. Det har vel noe med at jeg ikke har vært helt fornøyd med bøkene. Ut av alle bokblogg bøkene jeg har lest så er det Tunneler jeg har likt best så langt.  Men selv om jeg ikke er helt fornøyd med alt det jeg skriver og synest det er en smule pyton så skal jeg forsette med det. Det er kjekt og en god læringsarena.

Denne boka blir nok den siste jeg blir til å blogge om i høst i forbindelse med bokblogg turneen. Har meldt meg på noen andre hvis de mangler folk eller om noen trekker seg. Men akkurat no ser det ikke ut som det.De andre de manglet folk virket interessant.

Ingen kommentarer: