Søk i denne bloggen

søndag 14. november 2010

Award

Jeg har fått award fra stine. Jeg blir så glad for å få award og høre at du synest jeg har en inspirende blogg. Tusen takk!!. Jeg selv leser bloggen din jevnlig og synest også du er inspirerende:)



Reglene er som følger:
1. Takk den du har mottatt prisen fra
2. Kopier prismerket til bloggen din
3. Fortell 3 ting du liker å gjøre
4. Send prisen videre til 5 mottakere som du føler fortjener den.


Jeg liker romantikk i alle farger og former….


Jeg liker komler og fisk altfor godt…..

Jeg liker ha mange interesser ( alt husket på, ingenting glemt) som gir meg glede og berikelse i hverdagen…

Jeg gir denne awarden videre til:
Stines notater
liseliten.com
Erkjennelser
Nabi betyr sommerfugl på koreansk^^
Listebloggen

Jeg kommenterer sjelden eller aldri på disse bloggene. Men jeg leser fast disse bloggene og synest de har det lille ekstra:)

2 kommentarer:

liseliten.com sa...

TUSEN takk!! Utrolig hyggelig! :)

Annelin Kristiane sa...

http://nabibetyrsommerfugl.blogg.no/1295820885_takk_for_awarden_rita.html

;)