Søk i denne bloggen

mandag 15. november 2010

Forsinka bursdagsgave!!!

Minner som aldri vil dø<3

Har fått et nydelig smykke og et like nydelig kort hos beste jenta mi som er verdens beste venn og en av de flotteste menneskene som finnes på jord!!!!!<3. De som ikke kjenner oss godt tror vi er barndomsvenner. Vi har vært som Knoll og Tott, tuppen og lillemor.osv. ALLTID vært der for hverandre, visst ALT om hverandre, snakka om ABSOLUTT ALT og ikke minst hatt det FANTASTISK GØY sammen!!!!!. Ååååå, hvor jeg saaaaavner SOLstrålene mine<3. Tromsø blir ALDRI det samme uten deg og Vanja… <3Jeg må dele de fine diktene som var på kortet. De er så vakre, viktige og sanne… Ord som jeg trenger å høre!!!. Jeg er bombesikker på at det er ikke tilfeldig valgt. Det var det første jeg tenkte når jeg såg kortet.



Hvis du leser bloggen min kan du nok skjønne at jeg er påvirket av de. No er det ikke sånn at jeg skal gjøre eller leve etter de andre fortalt meg bare fordi jeg skal det, og ikke fordi jeg vil det selv. Det som teller mest tilslutt er hva som er riktig for meg. Men de har lært meg så masse om livet og meg selv….. Gitt meg visdom og læredom rett og slett!!. Av og til er det kjeft,kritikk, fornuft og spark i ræva jeg trenger.. Det er de flink til:). De står alltid bak meg og støtter/ heier på meg i alt jeg gjør og ikke gjør , alt det de er enig og uenig i…. De er der for meg både på lyse og mørke dager.


Tilslutt, Janne du er ikke glømt… Jeg er superglad i deg vennen og du betyr noe spesielt for meg<3. Lista hadde blitt for lang hvis jeg skulle takke enkeltvis. Så jeg sier TAKK FOR ALT<3. Det er også mange andre som heller ikke glømt. Folk som jeg er så glad i og som betyr masse for meg som har virkelig lært meg masse om livet, meg selv og som jeg har hatt det så kjekt sammen med… TAKK<3. Min nærmeste familie og de andre go folkene i familien er heller ikke glemt… Vite at jeg er superglad i dokke og dokke betyr ufattelig masse for meg<3



Sterk er den som ser seg om

Og velger veien selv.

Kanskje de som gjør deg vondt

Er svakest likevel.



Våg å være nykter,

Våg å leve nå.

Syng, om det er det du vil,

Gråt litt, om du må.



Livet er for kort til flukt,

Bruk det mens du kan.

Noen trenger alt du er,

Og at du er sann.

( Hans Olav Mørk)



Våg å være ærlig,

Våg å være fri,

Våg å føle det du gjør,

Si det du vil si.



Kanskje er den som holder munn

Er reddere enn deg.

Der hvor alt går i lås,

Må noen åpne vei.



Våg å være sårbar,

Ingen er av stein.

Våg å vise hvor du står.

Stå på egne bein.

Ingen kommentarer: