Søk i denne bloggen

tirsdag 9. november 2010

Framtida...

Jeg fortalt tidligere i høst at det skulle skje ting som har avgjørende effekt for framtida!!!!. November er måneden.... Eg har grugleda meg. Men aller mest hadde panikk  for at det går ikke bra. Foreløpig er det bra.

Jeg tenker på framtida og hva vil jeg på alle måter. Hvis noen spurt hva vil du gjøre de nærmeste årene. Så tror  jeg ville ha svart vet ikke, jeg vil gjøre det som er riktig og meninga. No vet ikke jeg alt som er ment for meg. Men brikkene er begynt å falle på plass. Jeg vet bedre enn på lenge hva som er rett og ikke rett for meg. Men mye vet man ikke og det er det fine og spennende med livet er alt man vet ikke som jeg har nevnt flere ganger. Hvis jeg skulle gjøre noen feilsteg så kommer det noe godt av det uansett...

Jeg har det bra , ingenting å lure på og lite angst. Jeg har en fantastisk Gud og Flere andre som beriker livet mitt. Det samme kan jeg si om interessene mine. Så må jeg ikke glømme jobben min da som jeg gjør hverdagen bedre=).  Jeg har med andre ord mye å glede meg over og være takknemlig for....

Ingen kommentarer: