Søk i denne bloggen

fredag 19. november 2010

Gårdagens glede....


Jeg har fått enda en forsinka bursdags gave hos snupsi mi<3. Det var en ring, armbånd og kort og alt var nydelig!!!. Men det som gledet meg mest var noe av det som sto inne i kortet:
Du er en helt spesiell og unik person som har beriket mitt liv, det vil eg du skal vite!

Dette komplimentet gledet meg langt inn i hjerteroten og dagen gikk fra helt grei til den beste på lenge bare .pga. dette komplimentet..<3. Det er en god følelse å vite at noen er glad i deg for akkurat den du er og som du betyr masse for….. Jeg skal minne meg selv på det komplimentet de dagene når det føles ut som ingen i hele verden er glad i meg og bryr seg om meg… Det er heldigvis lenge jeg har følt det sånn og håper det blir leeeenge til også!!!!.

Jeg er så takknemlig, glad og heldig som har sååå fantastiske gode bestevenner!!!<3. Selv om de er langt borte fra meg fysisk sett så er det ikke langt unna i hjertet. Dere er de noen av de nærmeste og jeg tenker masse på de hver dag<3. Jeg er sååååå superglad i deg snupsi mi og vite du også har beriket livet mitt!!!!<3

 Dette er også minner som aldri vil dø<3

Ingen kommentarer: