Søk i denne bloggen

søndag 28. november 2010

Neste bok - Morshjerte

Kilde:

http://www.norskeserier.no/serier/morshjerte/neste.htm



Det først jeg tenker er at Maren må være den dummeste og den mest naiv, godtroende karakteren i litteraturens og serieromanens verden!!!!!!!.  Først godtar ho at Thorleif er utro mot ho når de er gift ( før det også) og deretter Godtar ho at Lina er gravid og får barn med han og deretter at barnet flytter inn hos de for et år**RYSTET**. Unnskyldningen at ho er like gale og enda verre enn Thorleif holder faktisk ikke i mine egne øyne!!!!. Han er like gale som ho. Men egentlig er han mye verre. For Maren er trofast i forhold til han… Jeg er egentlig litt skuffa over Maren er Gravid. Jeg vil ikke at ho skal barn med den skitstøvelen…. Men håper at ho og Trond hopper til sengs i løpet av boka og at ho blir gravid da. Jeg ser ikke bort fra muligheten siden det virker som de har tatt vekk en del tekst på presentasjonen.  Dessuten virker ho virke ikke heller overlykkelig for å bli gravid ut i fra det jeg har lest.

Ingen kommentarer: