Søk i denne bloggen

torsdag 16. desember 2010

235 år ( I dag)siden Jane Austen ble født...

I den anledning har goggle dette bildet på søkesida

De bestaste kjærlighetsfilmene som finnes i denne verden er ut av de filmatisere bøkene til Jane Austen<3
Det er sjelden jeg faller for pladask for karakterer i en bok eller i en film;). Vanligvis er det kjærligheten mellom to karakterer jeg faller så pladask i en kjærlighets film eller bok.  Men jeg kan nærmest bli forelska i flere av de mannlige karakterene til Jane Austen. Når jeg har sett en film av Jane Austen sine bøker må jeg nesten klype meg i armen si at disse karakterene ikke finnes i virkeligheten;). Grunnen til at jeg ikke har lest bøkene hennes er hovedsaklig for jeg faller så lett og pladask for de mannlige karakterene<3;).

Ingen kommentarer: