Søk i denne bloggen

lørdag 25. desember 2010

Bøker og film julegavene:)

Jeg trodde ikke jeg skulle få noen bøker i år jul, ihvertfall ikke mange. Men der tok jeg feil. Det var bare i en pakke jeg trodde jeg skulle få bok og det fikk jeg. Men jeg har fått gavekort på bokhandel tilsammen på 350 kr på Ark bokhandel 0i Tromsø. Det hadde jeg ikke trodd. Men jeg er selvfølgelig kjempehappy:D


Boken som jeg fikk var:

Kilde:

 
Hvis du leser mitt andre blogg innlegg så vet du at jeg elsket Alice in wonderland<3
Derfor er gleden stor for at jeg også har boka no ( men skal ikke lese den riktig enda)<3


Film som jeg har fått er

Kilde:

selvfølgelig klarte broderen å kjøpe feil og kjøpte New Moon til meg. Men jeg kan bytte den:)



Kilde: http://www.platekompaniet.no/Film.aspx/DVD/Private_Practice_-_Sesong_3/?id=BXA3088199

Denne fikk jeg av mamma og pappa samt min lilla elskede One piece<3. Men det var ikke denne sesongen som dukka opp i julegaven. Enda et feil innkjøp selv om jeg ringte selv og sa at det var TREDJE sesong jeg skulle ha og ikke andre.

Jeg fikk også gavekort på 400 kr på film hos platekompaniet. Jeg kan vel bruke de på musikk og spill også. Men siden film interessen er et hakk større så går jeg for film:). Film er jo lidenskapen min som bestevenninene mine sier og jeg er enig<3

Kilde : http://www.platekompaniet.no/



Ingen kommentarer: