Søk i denne bloggen

lørdag 4. desember 2010

HURRA for den bestast pappa`n som er 60 års jubilant!!!


I dag er verdens morsomste og den bestast pappa`n 60 års jubilant!!!<3. Jeg har alltid tenkt 60 - 70 årene er besteforeldre alder. Men no er pappa begynt på 60 årene og mamma ligger faretruende etter (4 år). Jeg føler meg veldig gammel og at jeg har kjempegamle foreldre. Men så er jeg blitt privilgert og velsigna med de bestast foreldrene som elsker hverandre og sine barn dypt<3. Da betyr alder ingenting…..




Jeg beundrer virkelig pappa!!!!. Mange ganger skulle jeg virkelig ønsket at jeg hadde mer av dine egenskaper…. Det å være DØNN ÆRLIG om alt og være helt rett fram med alle mennesker… Her er det ingen hinting, gå rundt grøten eller at man ikke tør å si noe når man er såret, sint eller glad… Kanskje ærligheten og være rett fram er det jeg skulle ønske at jeg hadde aller mest av pappa… Ellers er styrken ( både psykisk og fysisk) noe å virkelig å ta hatten av!!!. Det er veldig få som jeg kjenner som klarer å stå imot mye motgang og jeg er ganske sikker på at pappa hadde klart godt å ha flere imot seg.

Pappa er verdens skumleste og snillest person på en og samme tid… Utad er han skummel fordi han er skummel fordi han dønn ærlig og rett fram. Det er en person du resepektere og ikke lurer /kødder med… Men hvis du kjenner virkelig pappa vet man at man har et hjerte av gull og bryr seg virkelig om andre mennesker…



Pappa er verdens morsomeste. Vi har ganske lik humor. Det går ikke mange minuttene på tlf. eller når vi er ilag at vi begynner med galskapen vår som ho mor sier. Jeg kan le så masse at jeg får vondt i magen og tårene triller med pappa. Pappa bruker humoren på en herlig måte:). Istedfor for å klage og syte lager han humor ut av det. Alt av både positive og negative ting blir råartig sammen med pappa. Det finnes ingen person i denne verdenen som har så masse tro på meg. Så masse tro på meg at det er nesten litt irriterende. Han heier på meg ALLTID. Når han har så stor tro på meg får jeg også mer tro på meg.



Det finnes så mye ufattelig mye å si om pappa og jeg kunne fortsatt lenge,lenge å fortelle om pappa. Men jeg tror avslutter med TAKK for at du gir meg tro på meg selv, alle de morsomme stundene, du er min pappa og at du er den du er<3. Jeg er ubeskrivelig glad i deg og betyr like masse<3


GRATULERE så mye med den STORE dagen din og dagen blir like fantastisk som du er!!!!!

1 kommentar:

SOFSEN sa...

Åh, på denne bloggen var det mye kjærlighet! :)