Søk i denne bloggen

onsdag 22. desember 2010

HURRA for SOLstråla mi i dag!!!!!!

Mi kjære, gode Vanja som er ut av mine aller beste er 33 år i dag!!<3. Jeg kunne fortalt masse, masse om ho. Men tror jeg skal avgrense meg. Ho er en positiv autoritet for meg. Den som gir meg spark i ræva, kjefter meg og sjefer litt over meg når jeg virkelig trenger det... Hun er også en hobbypsykolog for meg. Men mest av alt er ho en fantastisk flott person og venn som har beriket og gitt meg glede bare ved å være til:)))).

Takk min kjære venn


for at du er der for meg

for at du ikke stikker

når alle andre går sin veg

takk for at du smiler

og gir meg en god, varm klem

når jeg trenger det som mest,

ja, du er en ekte venn.



Du har et øre som lytter

og en arm som trøster

når andre sårer meg,

ja når de hjertet mitt krøster.

Da er du der, men ikka bare da

du er der også de dagene

når alting går så bra!

Du fryder deg ikke

når jeg er trist og lei

men deler godt og vondt,

ja, hverdagen, med meg.



Derfor vil jeg takke deg,

gi deg en god klem,

for at du skal vite

at du er verdens beste venn

Jeg prøver og være der for deg,

men ofte feiler jeg,

ja mange ganger hadde jeg forstått

om du hadde blitt dritt lei meg.

Men du har aldri gått,

nei,du er her enda,

for det er jeg takknemlig,

vennskapet vårt gjør meg så gla!
 
 
GRATULERE så MASSE med dagen HJERTE vennen min og håper dagen blir like fantastisk som du:)))))
Ufattelig glad i deg snuppa mi og takk for alt det du er for meg<3

Ingen kommentarer: