Søk i denne bloggen

tirsdag 7. desember 2010

Jeg har fått brev fra min ukjente slektning!!!:D:D

Jeg skrev  tidligere i høst om min ukjente tippeoldefar. Det jeg ikke fortalte i innlegget var at jeg hadde skreve brev til min ukjent slektning, halv søskenbarnet til farmor. Jeg trodde ho ikke villle ha kontakt siden det gikk så lang tid før jeg fikk svar igjen. Men i dag dukket opp brev fra ho!!!:D:D. Jeg er den første av etterkommerene til min oldefar som har sett bilde av hans far.... Jeg har også fått gravsang fra begravelsen hans. Når jeg er hjemme skal jeg treffe ho. Men tror ikke jeg tør det alene. Så jeg må nok ha noen med meg;). Men jeg er i FYR OG FLAMME for at jeg har fått kontakt!!!!!!:D:D:D. No er drøm nr.1 nesten oppfylt. No kan jeg både fortelle og vise bilder til farmor og hennes gjenlevende brødre om sin ukjent bestefar. Drøm nr. 2 er å lage slektsstevne for alle etterkommerene etter han:)