Søk i denne bloggen

onsdag 19. januar 2011

Den verste dagen på lenge...

Jeg har hatt det kjempebra over en lengre periode og faktisk bedre enn på lenge. Jeg har utviklet meg og mye er forandret. Selv om jeg har det bra vet jeg at jeg kan få en skikkelig nedtur en gang. I dag har  det vært den verste dagen siden vinteren/ våren 2009 desverre og jeg har kjent på noe av det jeg kjent på når livet var så mørkest. Det føltes om livet gikk til H...... og ingenting vil bli bra noensinne. Det føltes som ingen var glad i meg og brydde seg om meg. Jeg begynte å mobbe meg selv igjen. For å sitere psykologen jeg gikk hos det er som selvskading, du stikker kniver i sjela di.  Livet føltes så meningsløst. Jeg vil ikke leve, men jeg ville ikke dø. Jeg vil bare grine. Jeg mistet kontrollen over meg selv. Så jeg gikk hjem litt tidligere fra jobb i dag. Men heldigvis er jeg ikke den som er hardest rammet av angst / depresjon og jeg kan klare å snu det relativt kjapt. Jeg har vært hos psykolog og gått på kurs for å hindre tilbakefall av angst/ depresjon. Teknikkene ( noen av de) som jeg har lært meg har jeg brukt og det har hjelpt:). Jeg har fått kontrollen over meg selv igjen. Så om jeg ikke har det helt 100%, så har jeg det bedre iallefall. Litt er bedre ingenting:).

1 kommentar:

Annelin Kristiane sa...

Det er bra du er positiv i forhold til å skulle klare å snu det igjen! ^^
Livet går i bølgedaler:)

Kanskje du kunne feks skrive om de teknikkene du har lært deg, både for inspirasjon til andre, men også for å minne deg selv på gijen, nå når du har bruk for dem?