Søk i denne bloggen

fredag 21. januar 2011

Melodi Grand Prix i Florø!!!

Unnskyld for det mini bilde. Jeg kunne ikke fått det større.

I morra er det Melodi Grand Prix fra den FINE, KJÆRE BYEN MIN!!!<3. Jeg er ikke hverken stor grand prix eller Melodi Grand Prix elsker. Men når det kommer fra hjembyen min så må jeg selvfølgelig se... Det er ikke musikken jeg gleder meg mest til. Men å se Florø folk ( og kanskje litt andre) på alle kanter gleder jeg mest til samt se bilder fra hjembyen!!!<3. Ufattelig deilig for en utflytta Florø Sjel som sjelden ser en kjent person hjemmenfra i Tromsø og for den del alt med Florø og Øya når jeg bor så langt bort....No høres det sikkert ut som jeg mistrives noe voldsomt i Tromsø og har en sterk hjemlengsel. Jeg skal innrømme jeg har sterk hjemlengsel til tider og nesten Vestlands absistenenser... Men jeg ELSKER Tromsø LIKE MYE som Vestlandet og jeg stotrives her:<3. Jeg har alltid vært og vil alltid være halvt om halvt, Nordlending og Vestlending...... Selv når jeg bodde i 22 år på Vestlandet følt jeg meg som en hel Vestlending. Hvis du lurer på hvordan jeg kan være halvt nordlending så er det fordi mora mi kommer her i fra ( eller nesten, Lenangen):)

1 kommentar:

Stine sa...

Ja, jeg fikk boken min igår, er kommet godt i gang med lesingen og har allerede blitt frustrert! hehe